بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نامجو مطلق: جباری برگ برنده استقلال است.

http://esesclub.com/public/album_photo/23/af/02/2aa76_db62.jpg?c=4ba3

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: تیم های عربی با امکانات عالی و کادر فنی و بازیکنان مطرح خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور می یابند. براین اساس بازی های جذاب از تیم های آسیایی شاهد خواهیم بود.
نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرا گرفته است. هر بازی حکم فینال برای این تیم دارد.
وی تصریح کرد: تیم الریان قطر در خط هافبک و حمله خطرناک است. این تیم بازیکنان خوبی دارد. استقلالی ها برای امتیاز گرفتن از الریان قطر باید منطقی بازی کنند و همچنین آبی پوشان کمترین اشتباه را در این بازی باید مرتکب شوند تا با سرعت دادن به بازی نتیجه لازم را مقابل الریان قطر بگیرند.
وی عنوان کرد: مجتبی جباری برگ برنده تیم استقلال است. آبی پوشان برای این بازی نیاز به مجتبی جباری دارند چرا که وی با میدان داری و کنترل بازی در میانه زمین می تواند برای تیمش مثمرثمر باشد. جباری با دادن پاس های توی عمق به مهاجمان سرعتی تیمش می تواند به استقلال کمک کند.
وی درباره تأثیر مشکلات مالی بر عملکرد جباری گفت: جباری باتجربه است به نظرم مشکلات مالی نمی تواند بر روند کیفیت فنی این بازیکن تأثیرگذار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 12 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,پشکسوتان,الریان قطر,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com